środa, 19 lutego 2014

Akcesoria dla chomików

Hejka!!! Pokarze wam dzisiaj klatki i akcesoria dla moich chomików.N początek klatka mojego chomika.
 Gdy kupiłam tą klatkę było do niej dołączone 2 piętro,koło do biegania drabinka,miseczka i domek.Dokupiłam tylko poidełko.

Teraz klatka Śpioszka,czyli chomika mojej siostry.
Ta klatka miała w sobie koło do biegania ,(którego ten chomik używa inaczej ,ale o tym kiedyś indziej ),poidełko sprężynki miseczka drabinki.Tutaj dokupiłam tylko domek.

Pokarze wam teraz karmę i słodycze dla moich chomików.
  Karma
 Słodycze
Mam także trociny i kulę.
 Trociny
 Kula

Ok myślę że to by było na tyle .Piszcie komentarze ,to jest dla nas wielka motywacja.     Weronika&Julia

2 komentarze:

  1. Dla chomika nie nadają się sprężynki ani kołowrotki z przerwami. Chomiaki mogą sobie na nich łapy połamać :( Ale chomiki śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kołowrotek wyciągłam ale sprężynki zostawiłam .Śpioch raczej po nich nie chodzi :)

    OdpowiedzUsuń