wtorek, 4 lutego 2014

Chomiki

Na początku chciałam was przeprosić za to że przez długi czas nie dodawałyśmy nowych postów, to dlatego że w szkole jest coraz więcej pracy.Dlatego dzisiaj postanowiłam przesłać wam słodkie mordki moich chomików.
To właśnie mój chomik któremu na imię Klipcia.

 A to chomik mojej siostry który nazywa się Śpioszek.

Tak naprawdę to imię chomika mojej siostry w ogóle do niego nie pasuje ,ponieważ jej chomik jest tak żywy tak ,że niekiedy trudno go pogłaskać.:)
Mój za to cały czas śpi :)
 W najbliższym czasie postaram się przesłać wam różne karmy i akcesoria dla moich chomików . 
                                             POZDROWIENIA Weronika :*

1 komentarz:

  1. Śliczne ;) Też kiedyś miałam chomiczki ale odeszły...

    Masz w jednej klatce samca i samiczkę? Jeśli tak to w niedługim czasie zostaniesz "zachomiczona". Jeśli masz przedstawicieli tej samej płci spodziewaj się kłótni. Mogą się one skończyć śmiercią jednego chomiaka. W najlepszym przypadku dotkliwym pogryzieniem. Ja tak miałam i konieczny stał się zakup drugiej klatki ;)

    OdpowiedzUsuń